Followers

Sampul Duit Raya Yang Limited Edition!

Thursday, August 25, 2011
Adik I yang bawah i tagged i dekat FB. Dia buat sampul duit raya. Penuh makna betul dia tu. Meh tengok!


Ni gambar yang dia tagged kat fb


Ni bila i dah print and gunting. Tapi sampul ni kecik sangat plak. Duit RM1 je boleh masuk. Duit RM50 tak leh masuk. So....Hahahaha




2 maklumbalas:

  1. Rojak Punya said...:

    di hari raya nanti budak kecik pun dengan bermuka senyum yang dibuat2 berkata dalam hati..eleh dalam ni rm1 je..

    hahaha

  1. chenta said...:

    wah..demand la budak2 kalau gitu..heheh