Followers

Jagung Owh Jagung

Tuesday, June 07, 2011
I baru makan jagung rebus ahad lepas.. Tapi sekarang i nak sangat makan bubur jagung. Ngidam gitu..Hukhukhuk...

hari Jumaat lepas i balik kluang.. I bagitahu mum, i nak makan bubur jagung... Meh baca dialog i dengan mum.. Lebih kurang la ye dialognye.Lupa nak rakam..Ni berlaku hari Jumaat lepas tau.

I : Mak, angah nak makan bubur jagung la. Mak buat esok ek? ( I tahu setiap hari Sabtu dia akan pergi pasar besar. Jadinya kena cakap awal-awal..Hahahah)


Mak : Bubur jagung? Hah! Ada kedai jagung rebus baru buka kat bawah tu. Pergi la beli jagung rebus tu. Sama je..


I : T___T . Apa plak jagung rebus???

Mak i dah ketawa ngekek2 okay.. Sedih i mak cakap macam tu...

Pastu Sabtu pagi, mum kata jagung mentah takde plak kat pasar. Jadinya mum tak dapat buatkan. So dia bagi i resepi, suruh masak sendiri. Huuu.. Nampaknya weekend ni akan ada operasi membuat bubur jagung...


Ambil gambar dari blog INI

Kemain terliur i tengok gambar tu..huuu


4 maklumbalas:

  1. sizuka[Izzati] said...:

    wah sedapnya bubur jagung.teringin nak buat jugak.heeee.

  1. chenta said...:

    buat jangan tak buat..heheh

  1. kodok said...:

    wei nak resepi gaks

  1. chenta said...:

    nnt kalau jadi baru i bagi resepi..okay?heheh