Followers

day four : 10 things you want to say to one person

Monday, May 09, 2011
day four : 10 things you want to say to one person




Erk..payah juga ni. Tapi i tetap akan buat untuk completekan SEPULUH PERKARA .So here we go!


1 - Solat mesti cukup tau! Jangan lupa yang hidup kita hanya sekali dan kita adalah hamba Allah


2 - Jaga kesihatan diri tu. Kalau sakit nanti, diri sendiri yang susah. So sementara masih sihat, jaga diri baik-baik tau!


3 - Jangan marah-marah nanti cepat tua! :P


4 - Sabar dengan setiap dugaan Allah. Setiap apa yang berlaku, ada hikmahnya. Sabar tau.. Macam yang selalu saya cakap dekat awak.


5 - Sorry banyak-banyak sebab saya selalu emo dan marah-marah. Awak je yang mangsa yang saya ada. Heheheh. Sorry tau!


6 - Jangan fikir bukan-bukan tentang saya kat sini. Saya tak buat bukan-bukan la. Jangan risau k


7 - Kerja kuat dan dapat banyak duit supaya boleh belanja saya selalu. :P


8 - Jangan sorokkan pape dari saya. Terus terang je ye. Insya allah saya boleh terima ^_^


9 - Terima kasih untuk segala-galanya.


10 - Saya rindu dan sayang awak!





0 maklumbalas: