Followers

RIO

Sunday, April 24, 2011
Ok. I baru tengok cerita ni semalam. Jangan la gelak. I tahu i dah terlambat tengok dari orang lain T_T

Cerita ni best! Memang cerita kartun dan i tahu ada orang tak suka tengok cerita kartun. Gelak la..GELAK LA! I tak kisah pun. Ramai je suka tengok cerita kartun kan? ^__^

Part nak ending tu ada sedih sikit. Nak tahu? G tengok sendiri la ye. Lepas i tengok cerita ni, i asyik layan samba je. Sebab dalam cerita tu banyak lagu samba. Almaklum la. Cerita pasal kat Rio, Brazil kan....

6 maklumbalas:

  1. sizuka[Izzati] said...:

    i pun suka tgok katun!kihkih.best eh rio?mungkin bleh pg tgok nnti :D

  1. eazlye said...:

    i leh nages tgok rio??bole...
    i tgok mlm minggu arituh..
    sgt2 best....

  1. chenta said...:

    sizuka : nanti dah kuar kat NZ tu, jgn lupa tengok tau!

  1. chenta said...:

    eazlye : part ending ek u nanges? i bergenang je la..tp best amat!

  1. eazlye said...:

    mase yg die xleh terbang tuh..heheheheh

  1. chenta said...:

    haaa..yang tu sedey gak tu..kesian dia..