Followers

Durian Owh Durian

Monday, April 11, 2011
I lately ni asyik mengidam itu ini je la..Huu..Tapi i bukan pregnant ok! Opismate i yang ramai pregnant. Mungkin i terjangkit mengidam dari diorang kot. Hahahah!

Mengidam macaroni cheese, dah tertunai. Boleh baca kat entry macaroni cheese
Semalam pun dah makan macaroni cheese kat Secret Recipe. Marbeles!

Mengidam durian pun dah tertunai bila mana kekasih gelap i bawa i pergi makan durian kat Seksyen 7 Shah Alam. Makan kat situ je senang. Orang kedai tolong pilih, tolong buka juga. Heheheh. 2biji RM10. Tapi i puas la. Takde dah mengidam.Heheheh.


Yang isi putih kunig tu yang paling sedap!Yang kuning pekat tu kurang sikit



Ni kucing tidokan? ^__^





Gambar i harus ada sebagai bukti!HAhaha

0 maklumbalas: