Followers

Day 23-Favorite vacation

Saturday, April 23, 2011
Day 23-Favorite vacation

Erm...apa ye? I rasa takde tempat yang spesifik bagi i. Tapi i suka kalau dapat cuti kat kawasan pantai or pulau. Bila i tengok laut, rasa tenang sangat!Tersangat tenang. I kalau duduk berjam-jam mengadap laut pun tak pe. Best!


Bestnye kalau dapat tidur kat tempat macam tu. Terasa angin pantai yang sepoi-sepoi tu. Bunyi ombak. Damainya...Rasa nak pergi pantai sekarang juga!



Then i juga suka pergi tempat yang i boleh shopping dengan murah dan cuci mata!heheheh. Perempuan memang tak boleh lari dari shopping kan? Dah sengkek-sengkek pun nak shopping gak.Macam terapi gitu :P

0 maklumbalas: