Followers

Day 22-What you would find in your bag.

Friday, April 22, 2011
Day 22-What you would find in your bag.




Handphone


Ini memang sentiasa ada la dalam handbag. Kalau takde dalam handbag, mungkin ada dalam poket seluar. Dua tempat tu je.Heheheh


Wallet


Ini pun wajib ada dalam bag. Sebabnya situ la letak duit, situ la letak kad atm, situ la IC, situ juga la lesen. Semua tu kena ada bila keluar rumah.






Kunci kereta dan kunci rumah


Even i naik kereta orang lain, dedua ni mesti ada dalam bag i juga. 






Pendrive


Dulu siap bawa external hardisk even keluar shopping. Sekarang bawa pendrive 8gb, dua. Cukup la kan.







Buku nota dan pen. 


Yeah! Ini pun mesti ada dalam bag. Kang tetiba nak tulis pape ke kan..Nak minta autograf ke kan. Hahaha






Ubat-ubatan


I memang kene bawa ubat panadol, gastrik dalam bag. Prepare la kan. Susah orang sakit ni. Kena bawa ubat. Minyak cap kapak pun ada dalam bag. Ada dua lagi!






Tisu 


Ini tak wajib ada tapi memang ada la dalam bag.







2 maklumbalas:

  1. cik hani said...:

    ubat tu mmg same ngan cik hani

    cik hani pun biasa bawa ubat..

  1. chenta said...:

    biasa la,..org berpenyakitkan?huhuhu