Followers

Day 12-A song that makes you cry.

Tuesday, April 12, 2011
Day 12-A song that makes you cry.


I pernah nanges menggila masa dengar lagu Kian dari Mawi. Masa tu ada team building. Lagu Kian ni jadi lagu tema. Bila dengar balik, lagu tu memang sedih. Mengingatkan tentang hubungan kita sesama manusia. Ada yang baik, ada yang penuh hasad dengki. Mengingatkan kita untuk saling bermaaf maafan. Bukan nak tunggu raya je k.


Meh tengok lirik kat bawah ni :



Kian jauh
Kian hilang
Kasih antara kita


Nampak tenang
Pada zahirnya
Tapi batin terseksa



Yang terguris tak nampak dimata
Yang terhiris terluka
Sesekali terbit air mata
Tahan sebak didada



Ke manakah..nak dibawa
Resah kian melanda



Di manakah
Hendak ku khabar
Pilu di dalam dada



Bila kasih di hujungnya nyawa
Rasa ingin dimanja
Perasaan pun kian tersentuh
Bila rindu ini berlabuh



Apakah yang dikejar dalam hidupmu
Berkali ku kata padamu
Kita singgah di dunia yang sementara
Penuh tipu daya



Yang kekal
Disana
Biarlah..kita bersama



Usahlah 
Hanyut terus terlena
Kerana dunia



Pada aku masih ada
Kasih belum terhakis
Sebenarnya..sudah lama
Ku sungguh berkecil hati

0 maklumbalas: