Followers

Cun!!

Thursday, April 14, 2011
Siapa cun sini? Angkat keyboard ramai-ramai! Hahahhaahhaha ^___^



Semalam hari Rabu. Tiket wayang murahkan. Wink* Wink. So i telah ambil kesempatan untuk tengok cerita Cun kat MBO Melaka Mall. Murah je tiket semalam. Dua orang baru Rm10. Kira la sendiri, satu tiket berapa. Muaahaahaa..

I pergi berdua je dengan kawan i. Nasib baik semalam dia tak kerja, dapat la jumpa dan melepak sama. Last-last pagi ni mengantok sangat datang kerja. Sampai tak boleh buka aircond. Pedih je mata ni.. Huuuuu

Cerita ni biasa je tapi kelakar. Banyak gak part-part yang i ketawa tak hingat dunia. Pastu ending dia ada sedih sikit. Sampaikan kawan i menanges~!Hahaha..Sensitip betul minah tu!

Sesiapa tak tengok lagi, boleh la tengok. Tak kira la pergi wayang ke, beli DVD ke, donwload ke. Suka hati korang la...

1 maklumbalas:

  1. siput_uda said...:

    dah tgk cite ni dan sangat menyukainya.. bagi 4 dari 5 bintang..

    semua lengkap, sedih,gembira, menjengkelkan..semua rasa la ada.hehee