Followers

Trinologi Cinta

Wednesday, March 02, 2011
Siapa tengok cerita ni? Meh angkat keyboard masing-masing. Hahahaha.


Cerita ni gabungan novel iaitu Tak Seindah Mimpi, Tak Semanis Impian dan Tiada Lagi Mimpi. I pernah baca salah satu novelnye tapi tak ingat tajuk yang mana. Memula malas nak layan sebab i memang jarang tengok tv kat rumah sewa ni. Tapi entah macamana boleh tertengok dengan housemate. Itupun dah part tengah-tengah. Nasib baik pernah baca, so tahu la juga jalan cerita yang awal tu. 


Sekarang setiap Aha, Isnin dan Selasa harus la mengadap TV1 pukul 10malam untuk tengok cerita ni. Tengok dengan rasa sakit hati dengan perangai Seha. Episod semalam banyak plak tunjuk seha. Sakitnya hati ni. Memang berjaya la lakonan dia.


Malas nak cerita panjang, uols tengok je la ye cerita 40episod tu. Yang pasti i suka lagu Dalam diamku -- Siti Nurhaliza dan Kris Dayanti dalam cerita tu!



Gambar dari Google

6 maklumbalas:

  1. luvly mya said...:

    wahh, teringin nak tengok. tapi kat hostel payah nak tengok tv :( dahlah memang ikut novel die. mesti best kan. hehe. fouziah gous jadi kak jie eh?

  1. chenta said...:

    ye darling..fouziah gous jadi kak jie.sesuai sgt watak tu dgn dia!

  1. bunga said...:

    xpernah tengok..best ke?

  1. aku pun ader pernah tertengok jugak...nenek aku rajin tgk citer tu...dier ajak aku dokngan dier, aku layan je laa...hehehhehe

  1. chenta said...:

    bunga : cuba la tengok..baru tau best ke tak..

  1. chenta said...:

    aku manusia berperasaan : best ke tak tengok? my mum pun lyn cite ni gak...nenek i, tak tahu la plak..heheh