Followers

Tag dari Wada

Wednesday, March 09, 2011


Pernahkan anda rasa hot??
Sentiasa rasa hot!Hahahah. Positive thinking k 



Upload wallpaper yang anda gunakan sekarang.
Ceritakan pasal wallpaper tersebut.
Owh, saya tidak menggunakan wallpaper khas untuk pc opis, laptop sendiri dan juga hp. Apa yang ada, itula saya guna. So takde cerita pasal wallpaper ni..



Bila kali terakhir anda makan pizza.
Tak ingat. Bulan lepas rasanya kali terakhir



Lagu paling terbaru anda dengar..
Lagu terbaru? Mesti la Grenade by Bruno Mars!



Apa anda buat selain menyelesaikan tag ini?
Sambil buat kerja aset ICT. Heheheh




Selain nama sendiri, anda dipanggil nama ape?
Angah, Ida, Shida, Sya, Bb, Biey




Tag lagi 5 orang.
KisahPerkahwinan







Siapa orang num 1 kepada anda?
Kakak saya


Katakan sesuatu pada orang num 5?
Even sis dah private blog, i tetap nak tag sis!Hehehe


Num 3 ada hubungan dengan siapa?
seseorang yang namanya bermula dengan huruf H. betul tak kak? ^_^


Bagaimana pula dengan num 2?
Dia kawan saya. Lama dah tak chat kan cha.. 


Kata-kata cinta dengan orang num 4?
tidak sesuai la! Dia rakan di 100penulis

5 perkara yang anda tahu tentang orang yang anda tag.* Mereka semua adalah blogger. Ngee

* Mereka semua adalah wanita. 

* Blog mereka best

* Mereka semua cantik-cantik, comel-comel

* Mereka semua saya tak pernah jumpa lagi kecuali yang no 1 tu!


0 maklumbalas: