Followers

Day 30 – A photograph of yourself today + three good things that have happened in the past 30 days

Wednesday, March 30, 2011
Day 30 – A photograph of yourself today + three good things that have happened in the past 30 days


Untuk penutup proses 30 Hari Mencari Cinta ni, i letak gambar i ye macam yang dia nak kat atas tu. Lama dah tak letak gambar. Heheheh.



Ni gambar masa celebrate besday hari tu.

Masa entry ini dipublish, i tengah outstation ke JB.. Dapat la berjalan walau sehari. Yeay!! So tak dapat la nak letak gambar hari ni. Gambar lama takpe ye? ^_^

Three good things that have happened in the past 30 days..
  • Saya mempunyai hidup yang lebih baik! Saya belajar untuk lebih menghargai. Hargai orang sekeliling saya. Hargai peluang yang ada. Hargai duit yang ada. Hahahah. Hargai hidup yang i ada sekarang sebab i rasa i lebih bertuah dari orang lain. Walaupun i tak la senang dan kaya, tak cantik dan lawa, tak berkuasa, tapi i masih lebih dari orang lain. Anda pun mesti fikir macam tu tau
  • Saya rupanya mempunyai ramai kawan yang sangat baik! Hari tu jadi sesuatu kepada saya, kawan-kawan la yang beri ketenangan even diorang tak tahu pun masalah saya. Tapi diorang still boleh hiburkan saya dan buat saya happy! Then haritu ada suprise besday party untuk saya yang dianjurkan oleh kawan-kawan sekerja. Sungguh saya tak sangka! Terharu sangat-sangat. Rupa-rupanya even saya tiada kawan baik, tapi saya ada kawan yang baik! ^_^
  • Saya dah semakin bertambah usia. Alhamdulillah.. Allah masih memanjangkan umur saya..Saya pun dapat bunga dan dapat makan kek icecream kat Baskin Robbins yang saya sangat idamkan tu!


3 maklumbalas:

  1. nirea nor said...:

    hehehe. cerita kek aiskrim bs ni adalah teringat tentang kebodohan sendiri. i pergi letak dalam fridge tap bukan dekat tempat sejuk tu. esok tengok dah cair. :(

  1. chenta said...:

    nirea nor : heheheh...sian u dear..