Followers

Day 29 – Something you could never get tired of doing.

Tuesday, March 29, 2011
Day 29 – Something you could never get tired of doing.


Erm..ape ye? Rasanya semua benda aku penat. Sekarang memang penat sangat. Tiada mood nak buat pape. Semua kerja punye pasal la. Sampai aku hilang mood terus untuk buat pape. Serius tau! Kerja pun dah malas. Lantak la ape nak jadi pun. Memang dah penat nak melayan kerenah orang ni.


Mungkin beribadat kot. Aku masih tak penat sebab aku tahu aku masih tak sempurna dalam melakukannya. Ampuni aku Ya Allah..


Aku juga masih tak penat untuk terus menyayangi orang yang disekeliling aku terutama keluarga aku. Kerana kasih sayang la yang selalu buat aku tenang...


Ape lagi ye? Macam takde je..Itu je kot sekarang ni..Sekian.



0 maklumbalas: