Followers

Day 22 – A letter to someone who has hurt you recently.

Tuesday, March 22, 2011
Hari ke 22 sudah?OMG! Jeng jeng jeng....Dah nak sampai penghujung dah proses 30 Hari Mencari Cinta ni..Phewitt!


Day 22 – A letter to someone who has hurt you recently.


Surat pertama :



Boleh terima tak surat ni even sepatutnya surat untuk seseorang? Hehehe


Surat kedua :


Kepada kamu yang gila kuasa,

Saya tidak bencikan anda tetapi saya benci dengan cara anda. Anda terlalu fikir yang anda berkuasa sehingga anda menidakkan hak orang bawahan anda. Bukan anda seorang je ada perasaan, orang lain pun ada juga. Jangan nafikan hak mereka. Kuasa anda itu takkan bawa anda ke mana andai ini lah cara anda. Hidup kita bukan untuk bermegah dengan kuasa kita. Kita perlu jadi humble dan tak perlu nak egois. Nanti mati, anda takkan bawa pun kuasa anda tu ke kubur. Sedar la sebelum terlambat sebab makin lama makin ramai orang yang membenci anda. Rasanya hidup anda, akan jadi makian orang setiap hari. Sekarang pun dah jadi. Jangan biarkan ia berlarutan.. Semoga Allah membukakan pintu hati anda supaya anda sedar... Amin... ^_^





0 maklumbalas: