Followers

Day 18 – 5 things that irritate ME about opposite/same sex.

Friday, March 18, 2011
Day 18 – 5 things that irritate ME about opposite/same sex. 


Erm..Susah juga ni. Huhuhu


Apa yang i tulis ni adalah berkaitan dengan orang-orang yang disekeliling i. Memang bukan semua orang begitu ok! sila pahamkan ayat i ni.


 -> 5 things that irritate ME about opposite sex (Boy/Men)


1.  Always think about SEX! : I know some women always think about sex too... Tapi bila i berkumpul dengan kawan perempuan, takla asyik nak cerita pasal sex or benda-benda lucah. Beza dengan lelaki. Bila makan or keluar sama, ada je benda yang lucah diorang nak cerita. Pastu otak kuning je.Kadang kadang kat pejabat pun, opismate lelaki kalau borak-borak biasa pun boleh jadi cerita lucah. Annoying betul!


2. Smoker : The smell!Fuh~~! I memang tak tahan kalau berdiri sebelah lelaki yang merokok. Boleh nak muntah tau.


3. Driver or rider : Lelaki yang bawa kenderaan kat jalan raya sangat suka buli pemandu wanita! Benci i


4. Loyalty : Especially a married man. Ada beberapa lelaki kat pejabat i ni, tak habis-habis ajak i kawen. Padahal diorang tu semua dah kawen dan dah ada anak pun. Kenapa tak boleh setia dengan seorang isteri tu ye? Isteri kat rumah tu percaya la suami dia kerja cari rezeki. Suami memang cari rezeki..tambah cari isteri sekali. Pastu yang dah ada girlfriend pun susah nak mengaku kat kawan perempuan dia yang lain. Mungkin nak mengurat kot kan..Ish!


5. Ego : Pagi tadi baru seorang lelaki mengaku depan i dan seorang lagi perempuan yang dia ego. Lelaki selalunya ego. Ego untuk mengaku yang perempuan pun sama hebat dengan dia, ego untuk menyatakan kasih sayang dia, ego dalam banyak perkara la. Kalau dia salah, ego nak mengaku kesalahan dia.




-> 5 things that irritate ME about same sex (Girl/Women)


1. Gedik : Eeee..Annoying betul dengan orang yang terlalu gedik ni. Menyampah ok.


2. Women that make the rest of us look bad : Paham tak? Lets say when she did something that yang amat memalukan. Contohnya macam dia mengikis duit lelaki. Macam chenta chanduri tu. Perlakuan dia tu buatkan orang menyampah dan beri statement macam ni " Perempuan memang macam tu. Mengikis je!"


3. Tak sedar diri : Contohnya kalau badan tu tak berapa nak kecil, tak perlu la nak pakai pakaian siza XS! Lelaki bila nampak, lain diorang fikir tau!


4. Small issue become as big as world! : Boleh tak bagi contoh macam tu? Selalu buat benda remeh temeh jadi hal besar. Lelaki senang je. Fikir simple je. So takla boleh jadi stress ke apa. Perempuan suka sangat jadikan benda complicated. Jadi isu besar, buat jadi gaduh je


5. Gossip : Hah! Ini benda penting bila jumpa. Ada je nak digosipkan. Mesti ada je kisah terbaru. Haish..Bila la nak berhenti gosip. Berhenti nak cerita hal orang.




Ulang sekali lagi. Apa yang i tulis ni adalah berkaitan dengan orang-orang yang disekeliling i. Memang bukan semua orang begitu ok! sila pahamkan ayat i ni. Dont get mad at me k! Peace ^_^

0 maklumbalas: