Followers

Day 15 – Something you don’t leave the house without.

Tuesday, March 15, 2011
Hari ke 15! Separuh lagi nak siapkan task 30 Hari Mencari Cinta ni


Day 15 – Something you don’t leave the house without.




1st - Wallet


Di mana kat dalam wallet tu ada duit, IC, lesen, kad ATM, kad Jusco dan sebagainya. Penting yang amat k!


2nd - Handphone


Even takde kredit sekali pun, wajib bawa!Hahaha


3rd - Keys


Kunci kereta dan kunci rumah. Kalau tak bawa kunci rumah, tandanya memang tak kunci la rumah tu nanti. So wajib bawa sebab nak kunci rumah bila keluar. Kunci kereta plak bergantung. Kalau nak drive, wajib la bawa kan? Kalau ada orang yang ambil, tak perlu kunci kereta ni.


4th - Jackets and cardigans


Selalunya jaket memang dah standby dalam kereta. Takut sejuk or nak padankan dengan baju.




*Gambar tak perlu la ye. Malu nak letak barang peribadi i. Heheheh ^_^*

0 maklumbalas: