Followers

Saya Tiada Boyfriend!

Monday, February 07, 2011
Tadi jalan-jalan, jumpa gambar ini.



Pagi tadi dekat pejabat pun cerita pasal boyfriend dan calon suami.

Macam-macam senarai yang keluar dari teman sekerja berkenaan calon suami. Kalau yang perempuan siap cakap jangan cari anak sulong, anak bongsu, anak emak, anak lelaki tunggal. Then saya anak kedua, so berunsur air di situ. So boleh match dengan tanah, api dan angin. Bagus sekali! Tapi jangan la sama-sama air. Tidak lupa jangan cari lelaki yang tidak pandai bergaul dengan keluarga kita. Teman sekerja lelakin plak sibuk offer diri. Diorang kata kahwin lebih dari seorang tak mengapa. Hahaha. Macam-macam ciri yang keluar.Memang sangat lawak!

Kalau la nak fikir semua tu untuk cari calon suami, tak kahwin la saya nampaknya. Huhu. So buat macam novel Masih Setia, penulis Aisya Sofea tu. Tunggu sampai bila saya pandang seorang lelaki tu, saya tahu yang dia boleh hidup bersama saya, menjaga saya sampai bila-bila, boleh bimbing saya ke syurga, boleh hormat keluarga saya, dan segala-galanya la. Amin... ^_^

5 maklumbalas:

  1. Shaheila Malek said...:

    semoga menjumpainya ^^

  1. Shaheila Malek said...:

    semoga menjumpainya ^^

  1. insyaAllah, smpai masa. nti akn jumpa yg terbaik. ^^

  1. chenta said...:

    shaheila malek : insyaallah..

  1. chenta said...:

    fariehanibrahim : amin.. ^_^