Followers

Sakit tekak

Monday, February 14, 2011


Hari tu asyik hujan je sampai banjir. Sekarang panas terik plak. I dah mula sakit tekak. Padahal cuti sabtu ahad, i duduk rumah je. Semalam keluar pun malam. Tapi pagi tadi bangun tidur dah start sakit tekak. Aduhai. Tak sedap betul rasa bila sakit tekak ni. Takut berjangkit jadi demam je. Selalunye dari sakit tekak terus jadi demam. Uols macam tu tak?? I dah lama tak demam ni. Huuu.. Batuk-batuk kecil dah mula gak. Uwaaa... Tak nak la sakit.. :(



Nasib baik esok cuti. Dapat sambung rest...

2 maklumbalas:

  1. Chan said...:

    sya,
    ai dari sakit tekak terus ke demam. Tapi kan baru-baru ini i ade tengok orang excident depan mata taw, balik pada keje pun tengok orang excident keesokannya i kene demam sakit pale yang amat teruk sampai skang..
    balik kg semalam nenek i kata i demam sebab tgk orang excident..:(

  1. chenta said...:

    get well soon chan ^_^