Followers

Rangkaian Novel Siti Rosmizah

Tuesday, February 01, 2011
Lepas baca novel Lafazkan Khalimah Cinta baru la i sibuk-sibuk nak cari novel Siti Rosmizah ni. Baru la i Terhegeh-hegeh nak cari kat internet sebab nak tahu novel dia. Hehehe.

Rupanya Siti Rosmizah ni dah keluarkan 3 novel. Dan i dah baca ketiga-tiga novel tersebut! Haish..Kenapa la i baru tahu. Hehehe. Novel pertama dia yang i baca adalah

1. Cinta Kau Dan Aku



I dah pernah buat entry pasal novel ni kat blog lama i. Sila KLIK SINI. Memang dah lama betul i baca novel dia yang ini tapi baru hari ni i tahu itu Siti Rosmizah yang tulis. Heheh

2. Andai Itu Takdirnya



Dulu i dah pernah baca tapi tak ingat siapa punye novel. Tapi hari tu i pergi pesta buku Karangkraf kat Shah Alam, i beli la novel ni dan baca semula. Nanges lagi even baca kali kedua!

3. Lafazkan Khalimah Cintamu



Ini yang terakhir la i baca. KLIK SINI. Kerana yang ni gak la i cuba cari novel-novel Siti Rosmizah..

So seiapa kaki-kaki novel tu, baca la ketiga-tiga novel ni. Memang best!

2 maklumbalas:

  1. ::fadxieza:: said...:

    novel die mmg best..
    :)

  1. chenta said...:

    kan??u dah baca semua?