Followers

Mee Siput

Tuesday, February 01, 2011
Tetiba teringat mee siput?

Tau apa tu mee siput goreng??



*Image from Google*

Dulu masa sekolah, i selalu beli benda ni bila balik sekolah agama. Sekolah agama petang. Balik pun naik van sekolah tu. So ada la masa nak pergi beli mee siput tu. Kalau ayah i ambil, takde peluang la nak beli jajan bagai. Adik i sekarang je sempat beli jajan even ayah i dah tunggu dia laam depan sekolah tu..Huuu...Tak aci betul!!

Mee siput ni bertambah sedap kalau sambalnya pedas. Huu..Nikmat. Pastu nak hilangkan pedas, makan aiskrim malaysia. Huu..Bertambah nikmat.Fuh~~ Tetiba i rasa nak makan mee siput. Mana nak cari ye? Kat Melaka ni takde jual la..huuu

7 maklumbalas:

  1. nn said...:

    sedap gilaa. sulu balik sekolah selalu beli tapi rumah makcik yang jual mee siput ni dah kena roboh. nak bina apa benda entah depan sekolah tu. huhu

  1. chenta said...:

    kan??alahai...terbayang2 ni..mana nak dapat ek??

  1. eazlye said...:

    ala.....rindu lar plak kan...ish....
    xpe2 kat JB berlambak...huhu

  1. eazlye said...:

    ala.....rindu lar plak kan...ish....
    xpe2 kat JB berlambak...huhu

  1. darkangel said...:

    kat sabah ada jual,lol

  1. chenta said...:

    eazlye : kat kluang dh tak jumpa lg dh..susah nk dpt

  1. chenta said...:

    darkangel : kat sabah ada?wow!hebat!