Followers

Dulu kau hina, sekarang kau nak pulakkan!

Friday, February 25, 2011
Ces!Keji betul gosip2 pagi jumaat ni. Tapi nak buat macamana. Gosip ini sungguh hangat rasanya. Sayang dibiarkan begitu sahaja setelah beberapa gosip ku biarkan untuk minggu ini. Hahahaha! Jahat kau sya!

Ni i nak keluar bahasa kasar i.. Even ini bukan kisah i, tapi tuan punya badan dah cerita kat i dan dia tak kisah pun i nak buat ape kisah dia. Ting!Hahaha

Meh mula!

Kau ni nape la kan? Dulu masa dia putus cinta dengan "kawan baik" kau tu, bukan main kau mengutuk dia kan? Hina dia macam-macam kan? Pastu kau bukan main jadi batu api dekat "kawan baik" kau tu kan? Sampai naik menyampah aku tengok. Bukan jeles tapi sungguh tak matang ok perlakuan sebegitu. Bukan aku seorang yang kata, tapi ramai lagi yang berkata. Cumanya kami ni malas nak tegur terang terangan. Kang kau lagi naik hantu plakkan? Hehehehe

Pastu bila kau dah ngutuk dia kaw kaw punya. Sekarang bila dia macam lain sikit. Dia dah berubah sikit, kau terus suka kat dia kan? Siapa nak mengurat bagai. Apa kes ni? Ish..sungguh tak tahu malu ku rasakan di sini..Hahahaha...Kau rasa ape ek bila hari tu kau kutuk, sekarang kau boleh mesej manja-manja? What the hell la..Hehehehe


Uols...sila jangan seperti di atas ye. Jangan suka-suka nak kutuk orang kalau kita tak tahu keadaan dia yang sebenar. Jangan suka-suka nak nilai orang tak tentu pasal. Sebab kelak takut makan diri sendiri je. Kan dah malu sendiri. Terpaksa menyorok dalam almari nanti. Itupun kalau sedar la.heheheheh Ting!Tetttt!

6 maklumbalas:

  1. zaralyn said...:

    Hmmm... ntah2 dia saja nak 'layan' kwn u tu supaya dia leh 'report' kat pihak berwajib tu. Dia kan ala-ala spy gitu... Kan? Mana la tahu.

  1. Queen said...:

    i kawen dgn org yang paling i benci masa study.. =)

  1. chenta said...:

    zaralyn : a'ah la kan...lupe plak..dia kan spy a.k.a wartawan tak bergaji..hahaha

  1. chenta said...:

    queen : wah..contoh baik ni!hehehe :P

  1. Chan said...:

    hemhem gosip jer u ols nie kan but sya do i knoe budak nie....

    i pon sejak2 akhir nie cm dah...adoii susah nak kata..

  1. chenta said...:

    chan : nape chan?cecite...