Followers

Pengisytiharaan Harta HRMIS

Wednesday, December 29, 2010
Done!

I baru je siap isi pengisytiharaan harta melalui sistem HRMIS tu. I ingat boleh isi bila-bila. Rupanya kena submit sebelum 31 Desimber 2010. Tergopoh-gapah i buat tadi. Dah la tak tahu apa.Hahahaha. Harta i bukan banyak sangat pun tapi kena buat gakla. Istihar harta-harta yang ada. Hehehehe

Siapa belum buat lagi, sila buat dengan segera k!

Update : Lupa plak. Ada sesetengah jabatan masih belum guna HRMIS kan? So tak payah la buat. Heheheh

4 maklumbalas:

  1. duh HRMIS buat aku pening...brapa kali mo update...balik2 kena call ckp drg masih x terima apa2...aku update lg smpai system error...aku pun x fhm la...bila aku isytihar harta mesti error...mcm bangang jak...last2 org hq yg tlg buatkan...hehehe...

  1. Queen said...:

    xpenah buat sebab takde harta..hehehhehe

  1. chenta said...:

    nor adzwaty rokkafella : kaaaan??bengang gak kdg2 dgn HRMIS ni

    Queen : hehehe..ye ke takde harta???nanti baby dah lahir, dapat la harta paling bernilai..hehe ^_^

    intanurufateha : HRMIS tu human resource management system kot..hehehe