Followers

Padan muka i!

Tuesday, December 28, 2010
Orang selalu sangat cakap, bila ada depan mata, tak dihargai. Buat endah tak endah je.. Tapi bila dah takde depan mata, baru la nak rinduuuuuuuuuuuuuuuuuuu!Uwaaaaa...

I rindu capang ;(

Capang dah jadi orang KL sekarang..Uwaaaa....


Garfield ni peneman dia tido, so garfield ni dah jadi hak milik dia



Masa ni baru lepas pakaikan loceng. Bukan main rimas lagi dia. Lepas 2,3 hari baru ok. Kesian tapi terpaksa pakai.



Ni dia tengah bosan!



Bila tido tak ingat dunia, gini la gaya dia..

R.I.N.D.U

7 maklumbalas:

  1. Queen said...:

    tu standard..time takde tuela rindu sampai demam2....dah jadi sebahagian dari kanvas idup kot


    psstt..blog nik diserang anon lagi..hhihii

  1. HonEyBuNNy said...:

    mayukkkknya kucg tu tido...ehheheh

  1. chenta said...:

    queen :

    ni demam2 ni mst kes rindu masakan mak kak nik kan?hehhe

    honeybunny : tau takpeee!

  1. ardinihumaira said...:

    ^__^

    terima kasih kerana sudi menyertai segmen pembaca bertuah di ardinihumaira.com. sempena dengan penutup tahun 2010 dni berbesar hati menyediakan hadiah untuk kesemua penyertaan sebelum 28 hb disember. sila emailkan nama, id & url blog dan alamat ke amni_shiro@yahoo.com secepat mungkin dengan subject emaIl "SPB 2010" bagi tujuan pengeposan hadiah. tahniah!


    may happiness be around you now and forever!

  1. chenta said...:

    thanks dni..dah emel dh

  1. chenta said...:

    itula..comelkan??rindunyaaa!