Followers

Nak demam :(

Wednesday, December 22, 2010
Lately ni i terlalu aktif dengan pejabat. Sukan sana sini. Memang tak reti duduk diam. So sekarang badan i tersangat lemah. Flat habis! Macam nak demam pun ada ni.. I sepatutnya keluar ni. Pergi cari hadiah untuk adik bongsu i. Hari tu kan besday dia. I tak sempat-sempat nak beli. Esok dah khamis. Jumaat nak balik Johor. Dah takde masa dah. Tapi i betul-betul lemah ni. Nak makan pun malas. Ubat pun takde.. Kan best kalau abi ada kat sini sekarang..Boleh manja-manja...Sedey plak :(

5 maklumbalas:

  1. Salam perkenalan chenta...thanks sudi singgah blog nurul..kita tukar link nak??

  1. Chan said...:

    alololo sya siannya
    meh ai temankan meh.

  1. chenta said...:

    cik nurul : kan kita dah pernah tukar link dulu..mesti lupa ni..

    chan : nak teman macamane?

  1. Chan said...:

    teman dari jauhla.
    eh ai cm nak pi je melaka lagi.

    lama pulak tak jumpa u.

  1. chenta said...:

    lama kan tak jumpe??

    kalau nak dtg, roger la ye