Followers

Malaysia VS Indonesia Piala Suzuki

Sunday, December 26, 2010
Nasib baik housemate i yang seorang tu suka tengok bola. So tadi tengok bola sambil update status kat FB. Macam-macam komen dan status ada. Semuanya pasal bola. Termasuk hal jiran dan blok rumah masing-masing. Hehehhe. Jiran sebelah rumah i tak tahu bertaruh apa suami isteri. Lain macam je jeritnya. Member-member kat FB dah komen lain je.. Sengal diorang ni. Muaahaha...

Yeay! Malaysia menang 3-0. Gol semua cantik-cantik. Pastu rapat-rapat plak tu. Lepas ni main kat Indonesia plak. Harap-harap Malaysia menang lagi dan terus jadi juara! ^_^

P/S: I tak minat sangat bola, tapi boleh la juga layan

0 maklumbalas: