Followers

Kisah kucing kat majalah3 semalam!

Sunday, December 05, 2010
Damn! Semalam kisah kucing kat majalah 3. Sampai sekarang i teringat-ingat tau! Dah la semalam dapat tengok sikit je sebab terlambat tahu, tapi sekarang teringat. Kalau tengok dari awal? Entah apa la nasib diriku yang malang. Eh!Malang ke?Hahahahah

Masa tengok majalah 3 tu, abi, dan kak in meseg i suruh tengok majalah 3. Prihatin betul diorang dengan i kan. Tahu aje i suka kucing. Love uols la! Pastu i plak mesej housemate yang kat Melaka tu, suruh dia tengok majalah 3 gak. Dapat la kami bermeseg-meseg tentang kucing sambil tengok tv. Nasib baik tak sykpe sekali!walaweh!!Hahahah

Nape la kucing semalam gebu-gebu dan comel..Ngeee..Geram tau!

Takde sesiapa ke nak bagi i kucing???

0 maklumbalas: