Followers

Hooyeeeh!Tag Laaa....!

Thursday, December 16, 2010
I dah lama tak buat tag ni. Malas kekdahnya. Huhuhu. Tapi semalam i telah ditag oleh kawan baru di blog. So nak taknak i buat juga la.. Thanks ye darl Ain Atika Zailani!



Kalau dari blog Ain Atika Zailani ni, i kena bagitahu 11 perkara tentang diri i. Tapi kalau i pergi tengok tag asal, kena 25 perkara tentang diri i. So yang mana satu nak buat ni ye? I jawab ikut Ain Atika la ye. Hehehe

Date Of Birth

March 23 1988. Ok!I tahu i muda mudi lagi. Hahhaha!


Biography

Syasya yang masih berumur 22 tahun dan sudah bekerjaya..Hooyeh!


Place Of Birth

Kluang, Johor. Bukan Kluang Man!

Birth Name

Sya yang asal. Tapi tak perlu la nama panjang ye. Pendek sudah!

Gender

Female ofkos!

Fun Facts

Fun facts ye? Erm..Suka shopping walaupun takde duit.
Suka berjalan dan melancong walaupun selalu sibuk.
Anak manja walaupun adik saya lagi manja.
Suka baca buku walaupun selalu cepat aje mengantok. Haish!
Suka makan walaupun tak gemok-gemok!
Suka tengok benda yang cantik-cantik lagi-lagi warna pink walaupun saya sangat susah nak simpan benda comel momel cantik mantik ni!
Suka jahit manik sebagai hobi baru walaupun saya tidak la berseni sangat. Hahahah!

Awards

Macam-macam la! Serius. Tak tipu. Cuba tengok blog lama saya tu. Banyak entry awards tau!Hahaha

Filmography

Saya ratu drama airmata. Ini kawan saya kat FB yang bagi. Hampeh! Tapi sampai sekarang melekat tau.Muaahhaaa

Nick Name

Syasya la. Ni kawan masa universiti dulu bagi

Quotes

Kau rasa kau cukup susah dan merana? Ada orang lagi susah dari kau!

Official Site

Blog
Facebook
Twitter

Semua ada. Nak tahu, tanya!

Aik?!Dah habis dah. Nasib baik tag ni senang so dengan senang lenang la i menjawab. Heheheh. Meh la i nak tag!

Tag

Semua yang baca tag ni, wajib jawab! I tak kira ok. Kena jawab juga. even i tak mentions nama dan mungkin i tak tahu, tapi ada orang tahu tau. Hahahahaha

6 maklumbalas:

  1. http://noradzwatyrokkafella.blogspot.com/2010/12/tag.html

    aku pun da buat hehehe...sbb aku baca post ni hehehe...

  1. chenta said...:

    hahahha..tenkiu awak!jap lg sy baca..

  1. Ain Atika said...:

    hahha...fine i dah baca kena bt lagi ahh nii???keh...thanks tw..i dala x taw bt benda alah ni...first time i bt. main hantam...

  1. chenta said...:

    boleh gak kalau u nak buat lagi..hehhehehe

    i dulu2 selalu kene tag...sampai dah bosan n tak tahu nak jawab ape.. :P

  1. Cik Ima said...:

    owh..sama umur rupanya kita.huhu..

  1. chenta said...:

    ye ke??hehehe

    dah buat tag?wajib buat ye sebab kamu dah baca dan dah komen!