Followers

Hidup ini KARMA!

Monday, December 06, 2010
Hari ni hal ni berlaku lagi. Dulu kawan i ni selalu bagi nasihat pada i. Bagi kata-kata perangsang pada i. But now, i plak buat dia macam tu. Ceramah pasal kesihatan dan agama. Hehehehe.

Kita memang takkan tahu hidup kita di masa hadapan. Mungkin sekarang kita susah, ada orang tolong kita. Esok lusa orang tu plak susah, kita tolong dia..

 Dan jangan juga buat jahat kat orang, kelak orang buat jahat kat kita plak~

So, hidup tak perlu nak menyombong!Aik!Tetiba!Hahaha

4 maklumbalas:

  1. Liana Ryan said...:

    konsep ying yang.. ssling melengkapi

  1. Amni said...:

    bukan senang nak jumpa kawan2 yang baik hati saling menasihati kan? kadang tak semua yang kuat itu kuat... semua orang perlukan dokongan kan.. hehe

    pssttt... rupanya kita ni bertugas kat 100p hari yang sama kan... hehe... kalau tak, memang tak tau la kalau tak de assignment.. hehe.. sebab semua orang sibuk kan...=)

  1. e5 said...:

    hidup umpama rodakan!!!

  1. chenta said...:

    @Liana Ryan

    erm..lebih kurg la dgn ying yang..

    @Amni

    ye2...sibuk.lgpun selalunya baca je entry..tak tengok pun editornye sape..hehehe

    @e5

    setuju!