Followers

Happy besday mum!

Saturday, December 25, 2010
Yea!

Hari ni Hari Lahir My Mum. Hadiah untuk dia i dah serahkan semalam sebaik sampai je kat rumah. Adik i yang bongsu pun dah dapat hadiah dia semalam. Manakala adik i yang PMR tu, dah dapat hadiah dia tadi. Wah!Seronoknya diorang. Dapat hadiah. Besday i takde hadiah pun..Huuu :(

Never mind la!

Malam tadi i dah buat kek oreo cheese  tu untuk kali kedua. Sambil dibantu oleh adik i yang PMR tu. Hari ni diorang dah makan. Abang ipar i panggil kek icecream. Hehehe. Tapi i rasa kali ni kurang sedap berbanding yang 1st i buat. I tak tahu la kenapa. Mungkin sebab i gandakan dua kot untuk semua sukatan. Nak buat banyak dari aritu. Tapi takpela. Kek tersebut masih boleh dimakan. Hahahaha..

Wish untuk mum


Mom, your birthday means so much to me;

To have you in my life another year,
The time I spent enfolded in your love,
Each day, each moment with you is so dear.




Thank you for loving
And caring for me
Also for all the little things
You do so beautifully
This is my greeting
A wish for joy and cheer
The greeting is for your birthday
The wish is for all year




P/S : Merry Christmas kepada penganut agama Kristian ^_^

4 maklumbalas:

  1. happy bufday to ur mum.. :)

  1. sizuka[Izzati] said...:

    happy birthday t0 emak chenta :)

  1. chenta said...:

    thanks kamu berdua! ^_^

  1. azzey said...:

    chenta; Happy birthday to ur mum. semoga panjang umurnya dan sihat selalu...:)

    p/s: bestnyer sume dpt hadiah....nak juga boleh? hik3....