Followers

Hakuna Pijah!

Wednesday, December 08, 2010
Dia antara orang yang rapat juga dengan i masa kat universiti dulu. Even tak la rapat sangat, tapi boleh tahan la. Masa kat U dulu, dia bawa motor. Pernah la sekali dia ajak i pergi merempit. Pergi cari pisang goreng, air kelapa. Heheh. I plak jenis takut naik motor, tapi lenjan je la! Naik je dengan dia.

Dia palapes. So jarang la ada kat asrama. Sebab tu tak rapat sangat. Dia pun hitam sikit sebab palapes. Kalau tak dia cantik tau!Takpela. Hitam pun cantik ape!Macam i!!Hahahah

Kitorang pernah satu group masa buat assignment multimedia. Kena buat video pengajaran. Dia kena berlakon bawa motor then ada orang menyeberang jalan sambil sibuk cakap dekat telefon. Masa tu i antara kamerawoman. Banyak kali kot buat aksi tu supaya nampak real!Hehehe. Teringat dulu-dulu.RINDU!!

Hari tu kawan i kahwin yang INI, dia pun datang. So ada la gambar bersama dia. Meh tengok!




Kami memang gedik. Kami suka!Hahahah

Tengok blog dia kat Hakuna Pijah

4 maklumbalas:

  1. ...miSS fAi... said...:

    ehhehehehheheheheh, saya kenal die la... satu geng palapes tau... satu u upenyer kite nie...

  1. chenta said...:

    owh...ye ke?alamak!

  1. p i j a h said...:

    huhuhu.
    ni yg buat aku lagi sayang ko seribu kali ganda uhuhu..
    anyway ko la member klas yg paling rapat nga aku sob3

    err..miss fai? ahaha

  1. chenta said...:

    aku sayang kau beribu kali ganda gak!!

    eh?!aku yg paling rapat dgn ko dlm kelas??terharuuuuu!!

    ko kenal miss fai tu pijah?