Followers

The Chronicles of Narnia: The Voyage of the Dawn Treader

Wednesday, December 08, 2010

Semalam tanpa dirancang i telah ke panggung untuk menonton cerita Narnia. Hahaha. Sebenarnya just jalan-jalan kat MP survey kasut. Abi nak beli kasut baru. Bawa sekali housemate. Tetiba abi ajak tengok Narnia. Kat panggung tu Narnia cuma ada 3D. So layan saje la.

Best cerita ni! Kalau sebelum ni banyak lawan dengan orang jahat, kali ni ada gak lawan dengan orang jahat, tapi lebih kepada kuasa jahat. Kuasa yang tak nampak tapi ada. Cuma effect 3D tu kurang la. Kalau dulu i tengok cerita The Guardian 3D tu rasa nak capai-capai je burung hantu yang comel. Tapi kalu ni takde ape nak capai. Cuma terasa masuk dalam air je. Hehehhe.

Sesiapa belum tengok lagi, sila la pergi segera! ^_^

P/S : Harry Potter, Rapunzel, Narnia.Semuanya fantasi.Lepas ni apa plak ye??

7 maklumbalas:

  1. huhu.jeles..nak tinguk 3d jg la!hihih

  1. chenta said...:

    g hari ni juga tau!

  1. sYazY_dZaiMa said...:

    jelesnya!!nak tengok tp xda org teman, hampa,uhuk! T__T

  1. Queen said...:

    kureng sikit terasanak pi tgk narnia kali ni..sebab ramai orang kata kurang best dari yang dulu..

    tapi Rapunzel memangterasa nak pi tengok

  1. chenta said...:

    @syazy dzaima

    alalala..sian dia..g la crk kwn utk teman pergi tgk..blanje sekali kwn tu..

    @queen

    narnia best la kak..cuma jgn la tgk 3D..same je dgn bukan 3D...rapunzel g tgk tau!

  1. syaftome said...:

    nak sangat tgk 3d version citer nie...
    tp muvee yg kedua tue blom tgk lg...

    so, nk tgk muvee yg kedua dulu...heee...

  1. chenta said...:

    erm..g tgk muvie kedua tu cpt2..pastu tgk yg ni plak..hehehe