Followers

Kucing buat saya sentap!

Monday, November 29, 2010
Memang pun.

Lately ni kucing selalu buat saya sentap dan nak mengalirkan airmata..huhuhu..Sejak ada capang, mula la sebak bila tengok kucing-kucing yang teraniaya ni. I masih bela capang lagi tau!Eh, bukan i. Tapi abi yang bela..hehehehe

Hari Sabtu lepas pergi pasar malam. Nampak sekor kucing warna oren putih. Comel sangat! Tapi dia takut dengan orang. Bila i datang dekat, dia lari. Baru nak bawa balik. Buat kawan dengan capang.

Then pagi tadi pergi breakfast, ternampak ada dua ekor anak kucing. Main-main kat taman permainan dekat dengan kedai makan tu. Sekor hitam, sekor lagi belang-belang hitam putih. Yang belang-belang tu, kaki belakang dia, dua-dua patah. Memang longlai je kaki dia. Dia jalan tak stabil sangat, dan kaki belakang dia seret je. Kesiannya tengok. Tapi saya dalam waktu bekerjakan. So tak boleh la nak ambil. Sampai opis, terkenang-kenang je. Sedey tau!

Capang dah besar. Meh tengok gambar dia..



Muka macho la konon!


Suka menyempit kat orang tau



Garfield ni kawan dia time tido.Hehhehe


6 maklumbalas:

  1. darxx said...:

    capang kembali...gud2...

  1. chenta said...:

    ye..mmg masih bela dia lagi..

  1. Queen said...:

    semalam pergi rumah customer..die ade kucing dah macam rimaau..besar giler..huhuhu..takot la pulak kan..ngeee

  1. chenta said...:

    npe mcm rimau?bsr sgt ke?

  1. Mohd Azrin said...:

    Capang ni betina ker jantan. Tunggu sat bila dah besaq kalau yang jantan kerjanya memancut jer kalau yang betina asyik beranak jer :-) Walaupun bagaimanapun kucing memang terapi tetapi tidak sesuai dibela untuk ibu yang mengandung

  1. chenta said...:

    capang ni jantan..nnt dah besar, mandulkan dia..hehehe