Followers

Chinta Vs Chenta

Tuesday, November 09, 2010
Uols tengok cerita Chinta tu? Setiap Isnin - Khamis, TV3, pukul6.30petang. I sejak akhir-akhir ni asyik termiss je cerita tu. Al-maklum la, sibukkan. Hehehe. Dah la cerita tu kalau termiss satu episod, terus blur esoknya. Ceritanya cepat berjalan tapi panjang. Eh!Macamana cakap tu? Hehehhe..

Chenta tu plak nickname i dekat blog ni. Cuba perhatikan nama owner blog, kan ada nama CHENTA. I dah buat lama ye nama tu, sebelum kemunculan cerita Chinta tu. Nasib baik ejaan tak sama. Perangai i pun langsung tak sama macam watak Chinta tu tau! I baik! Cewah!!Heheheh..

Ok tak banner ni??

0 maklumbalas: