Followers

Bohong dosa dan bohong sunat!

Saturday, November 20, 2010
Ada orang kata takpe bohong sunat. Nak jaga hati. Taknak masalah jadi lebih berat. Taknak disalahertikan..

Tapi ada kawan saya cakap..

entah bila kita mahu belajar bahawa satu kali berbohong maka satu titik hitam tumbuh dalam hati... lama-lama mahu jadi apa hati kita?

So..harus ke kita terus berbohong? Ada ke istilah bohong sunat?






5 maklumbalas:

  1. Ms. Ann said...:

    emmm... dah nama bohong tetap bohong.. hik..hik.... tengok jenis pembohongan yang dilakukanlah..

  1. Pinky Pixie said...:

    err, kalau x silap yt, xde istilah bohong sunat kan. kalau nama pun berbohong da kira salah.. huhu

  1. anyss said...:

    Salam,
    Namapun bohong...ada gak ke sunat?

  1. darkangel said...:

    berkata benarlah walaupun pahit.lol

  1. chenta said...:

    ms.ann : tengok jenis??tp mesti ada terselit bohong sunatkan?hehehe

    pinky pixie : mmg takde pun tapi ada je org guna kan?hehehehe

    anyss : wasalam...bg sesetgh org ada tau!

    darkangel : setuju!