Followers

Kucing owh kucing

Wednesday, October 20, 2010
I dah lama nak bela kucing. Tapi i taknak beli sebab mahal yang jual kat kedai. Kalau boleh nak dapat free je. Heheheh. Lagipun kawan i yang bela kucing banyak tu, dia kata kucing2 dia semua dia dapat dan jumpa. Tak pernah beli pun! So i gigih juga la mencari kucing sampaila hari tu i pergi sawah tu, adalah jumpa dua ekor anak kucing. Baru 2 bulan rasanya kucing tu. Sekor betina dan sekor jantan. I kecek2 la dengan owner dia. Nak minta sekor. Yang betina tu. Memula dia nak bagi. Dah lama-lama dia taknak bagi plak. Sedey i tau :(

So kalau ada sesiapa nak bagi kucing, bagi la dekat i ye..I nak sangat bela...

Meh tengok gambar kucing tu.. Tapi yang betina la sebab i minat yang betina ni..




9 maklumbalas:

  1. darxx said...:

    comey kan....i baru adopt 2 ekoq...tp x tau jantan or betina..heheeh..x pandai la nak tgk....

  1. darxx said...:

    comey kan...i baru adopt 2 ekor tp x tau jantan ke betina...x tau nak tgk...hahahah....

  1. chenta said...:

    nnt dh besar sikit, boleh la tgk kot..geramkan tgk??

    mane dpt kucing?

  1. N said...:

    sy ader sekor ank kucing betina..intan namanyer (my mom okkk bg dat name huhu) mau ka??
    (hahah matila my mom marah nnti..)

  1. n@jwamz said...:

    aloorrr...shumel!!

  1. chenta said...:

    kan??geram tgk..tp sedih sbb owner dia taknak bg :(

  1. kusut said...:

    alahai rindu la pulak kat kucing2 m'sia

  1. chenta said...:

    kat sane kucing sama mcm kt m'sia?