Followers

Dari rumah boleh nampak kapal kat laut!

Friday, October 01, 2010
Siapa tahu Selat Melaka tu? Kalau tak tahu, sila Google Map ye. Hehehehhe..

Rumah i kat Ayer Keroh. Tapi boleh nampak kapal yang lalu kat Selat Melaka tu. Tak tipu ok. Kadang2 balik kerja nampak kapal kat laut. Tapi jarang dapat tengok. Bila hujan memang tak nampak. Kabus lebih. Memula dok la pikir. Takkan la pantai puteri plak. Pikir lagi, bincang sikit dengan opismate, rupanya itu yang kat Selat Melaka. Yang area belakang Hotel Holiday Inn, Melaka tu..Paham tak?? Orang Melaka harap paham la..

Tapi tak sempat nak snap lagi bagi bukti. Nanti ada, i publish k!

6 maklumbalas:

  1. dark r0se said...:

    publish cepat3 pix nyer~~ hehe:P

  1. min said...:

    uit cik sya.. umah kamu area ayer keroh mana blh nmpk kapal tu? musti dok atas bukit xpun dok kat bgnan tinggi ni..

  1. Encik MT said...:

    yaaa! Encik MT percaya ya! haha!

  1. chenta said...:

    dak rose : ok2..lau tak, u dtg umah i je la..u kan dh dkt dgn i..heeheheh

    min : erm..kamu dh biasa dgn ayer keroh ke? :P

    encik MT : terima kasih kerana percaya! ^_^

  1. min said...:

    kg i kn kat melaka.. kat dgn umbai ikan bakar tu.. dkt dgn laut.. ehehe i keje je kl..tp anak jati melaka.. ehe

  1. chenta said...:

    ooo..br la i tau :)