Followers

Makan2!

Thursday, September 02, 2010
Disebabkan semalam adalah hari ke 8bulan, saya telah membelanja yunk makan di Pizza Hut! Rancangnya nak berbuka ikan bakar kat Muara Sungai Duyung, tapi disebabkan yunk dah terlambat datang rumah, so berbuka aje di rumah. Dah pukul 9malam baru ke Pizza Hut. Makan yang simple aje. Itu pun tak habis.. Huuu T_T

Tak payah la cerita banyak. Meh layan gambar!


Asam boi fizz dan air suam..



Saya suka cheese lava..Sebab dia best!!Heheh



Dalam pinggan i. Nampak best tak??



Nak sangat honey bbq chicken ni tapi makan tak habis!

6 maklumbalas:

  1. hamzah ian said...:

    sedapnya nya.. nyam2.. nice.. gmbr cun.. wa~~~

  1. chenta said...:

    heheh..thanks ^_^

  1. ~anna&anuar~ said...:

    skrg, dah mendidih perut hoookkkeeehhh.... adooii....

  1. chenta said...:

    hahah..time pose bila nmpk mknan mmg begitu!

  1. darkangel said...:

    u makan tak habis..bukan perkara baru..haha

  1. chenta said...:

    slumber je ckp mcm tu..tapi pizza i habis tau makan!