Followers

Kuih raya mak i!

Monday, September 20, 2010
I kan hari tu sibuk buat kuih sebab nak bagi mak i kan. Bertungkus lumus ni buat. Tahun lepas asyik beli je. Tahun ni nak buat sendiri la. Heheheh. Sekali i balik rumah, tengok kuih mak i..Tu diaaaaaa!



Dalam kotak tu pun ada kerepek, asam, jajan2 tau. I ingat kotak tepung sebab bulan puasa mak i jual kuih berbuka tu. Tapi bila i buka je dalamnya, banyaknya! Macam-macam ada...

So semalam nak balik Melaka, sempat la ambil sikit kerepek mak i. I suka kerepek more than biskut. Hehehe. Takpekan amik kuih mak? :P

10 maklumbalas:

  1. mummynana said...:

    uihh besh nyeee meriahh!! ehehehe amik je kuih tu mak pnye bkn dr kedai.. haha

  1. chenta said...:

    hhaha..mmg dh amek pun..

    br i perasan. i ada 2 member blog guna nama mummy nana..hehehe

    cuma nama sis "mummynana"

    dan seorg lagi "mummy nana"

  1. TeD said...:

    mang aiii...

    i teruja tengok semua tu... slurrrp ~

  1. chenta said...:

    i lg teruja tau..dpn mata je...

  1. min said...:

    waa..byknya kuih..kenyang perot suka hati..habisla berat + naik nnt... ;p

  1. chenta said...:

    hahahah...siap ada pantun 2kerat!

  1. min said...:

    meh la raya umah min kat melaka,tp tunggu min blk lg la.. xpun meh dtg umh d kl. tp kuihnya xada la byk gtu..ehehe

  1. chenta said...:

    umah kat mane min??

  1. dark r0se said...:

    banyaknyer kuih muih raye!;)