Followers

Jahit Manik tak tahu versi ke berapa!

Wednesday, September 22, 2010
Hari tu lepas raya sempat lagi i jahit manik tau kat baju yang tak sempat buat tu.Ngeee...

Tapi bila dah siap, macam nak tambah lagi. Macam tak cukup je..Ayah i siap cakap..

" Tambah la banyak2 lagi. Lepas tu timbang berapa kilo."


Hahhahhahahaha.. Selumber je ayah i ni tau.. Perli-perli anak dia yang berjinak-jinak nak menjahit manik ni...

Housemate i pun sokong untuk tambah manik lagi tau.. Tapi i nak tunjuk dulu hasil sekarang. Ok tak kalau tambah manik tabur kat tepi-tepi dia??



Kat leher tu sikit je manik sebab i pakai tudungkan. Membazir je kalau heavy





Kalau i buat bisnes jahit manik, ada orang nak tempah ke dekat i ek?

12 maklumbalas:

  1. Sinchan Nakal said...:

    amboi..
    sponsor satu buju kurung dan manik untuk ai leh..ngee

  1. min said...:

    waa..kreatif n rajin sungguh kamu. min bg baju, u tlg watkn yeah.first time free kan? muahaha ;)

  1. min said...:

    waa..kreatif n rajin sungguh kamu. min bg baju, u tlg watkn yeah.first time free kan? muahaha ;)

  1. chenta said...:

    hahaha..sape kata free??heheh

  1. min said...:

    sory tsend 2x.. bace gune hp. eh bkn first try free ek?uhuhu sape la muke xmalu yg kata free kn. ehehe

  1. chenta said...:

    hamzah ian : ape yg wa??/

    min : hahahah...tapi takut plak nk jahit baju org

  1. [z@ck] said...:

    wah..hebat!
    aku jahit suar terkoyak pun fail.ini kan pula nak jahit manik..lagi la gagal

  1. chenta said...:

    hahhaha..kalau ade minat, ook je ^_^

  1. h A n Y S said...:

    cantik!!
    siyes cantik!
    :D

  1. chenta said...:

    hanys : ye ke???nak tempah? :P