Followers

Hasil jahitan manik!

Tuesday, September 07, 2010
Haritu i ada post entry tentang i jahit manik kan? Nak tengok balik entry tu? Sila klik JAHITAN MANIK

Lepas tu bila yunk nampak i jahit manik, dia nak gak i jahit manik kat baju dia. Dah la 2helai! Baju i sehelai je tau i jahit. Sebab tu je yang sempat. Hahahah. Tapi yunk sampai 2helai. Dah la bagi seminggu lebih lagi nak raya. So bertungkus lumus la jahit. Tapi kelam kabut gak la. Dengan nak jahit manik. Dengan nak buat biskut raya. Haish! Tapi berhasil juga kedua-duanya.. Alhamdulillah ^_^

Now i nak tunjuk uols la baju yang i jahit. Tapi tunjuk sikit-sikit sudah la ye. Heheheh


Kalau banyak masa, memang i jahit keliling macam kat tengah tu




More to labuci



Manik tak menyerlah sangat. Yunk yang pilih. Dah la baju semua biru!huuu







Ni plak baju i. Hari tu tak siap lagi. Ni dah hampir siap

Lepas raya nanti, baru nak jahit baju yang tak sempat tu. Heheheh

2 maklumbalas:

  1. chenta said...:

    cantik ye??thanks! ^_^