Followers

Mari belajar mengeja!

Thursday, August 05, 2010

Nampak? Sila klik untuk lebih jelas. Cuba tengok dia eja perkataan tu ^_^

Lokasi adalah bangunan merah. Kat Melaka.. Kelakar gak bila baca, tapi sejarahkan. Ada lagi perkataan yang i jumpa, tapi tak sempat nak snap :P

6 maklumbalas:

  1. old school kan..
    hihihih....
    lucu lak kan kalo baca ejaan org dulu2...

  1. Sujairi said...:

    bahasa baku lama ni.. kekadang best bila terjumpa benda2 mcm ni.. pasti ada sejarahnya yang tersendiri...

  1. chenta said...:

    adreynieelisya : mmg lucu..gelak je bace..pastu terus snap.. :P

    sujairi : mmg ada sejarah pun kan? ^_^

    sky before pink : yup2..

  1. kak ina kl said...:

    baguslah pemilik bangunan tu ..mempertahan bahasa lama dan bangunan lama tu..biar lain dari yang lain

  1. chenta said...:

    kak ina kl : ye...rasanya kerajaan negeri Melaka yang nak mengekalkan bangunan dan tulisan tu...