Followers

Jahit Manik. Aktiviti terbaru di waktu malam

Wednesday, August 25, 2010
Ye. Sekarang saya sedang bizi menjahit manik untuk baju raya saya. Hari tu malas sangat nak jahit. Ni tetiba rajin plak. So dah 2malam saya jahit. Tapi saya amatur. Jahit terhegeh-hegeh. So hasilnya masih sikit je. Tunggu la dah siap nanti. Saya upload gambar lagi k...Ni yang sudah dijahit...




Ni sebelum jahit k





Ni selepas dah jahit



Tengok, sebelah ada, sebelah takde..Tak siap lagi ni

P/S : Ni demam ni. Tak tahu la malam ni larat ke tak..

9 maklumbalas:

  1. ms sz said...:

    ngah, macam nak nagis aku nengok perkembangan kau jahit manik. mujur bulan puasa. remember the time when i done for you. mana baju ijo tu? pekabo?

  1. Queen said...:

    saya tak pandai jahit manik + malas...

    tapi kan..kan..kan..janganlah kamu tak siapkan manik tu..akang sebelah ada sebalahtakde...haru..

    ahaha..

    chaiyok2!

  1. chenta said...:

    kazaztan : sy tak reti gak..tp belajar slow2..

    ms sz : asal nak nangis plak ni? tahu la tak cantik..huuu :(

  1. ms sz said...:

    sebab slow bangat. miahmiahmiah.

    En Ishak tanya, adik awak bila nak kawen?

  1. chenta said...:

    queen : hahah..ye..sy akan menyiapkannya juga..takkan nak sebelah je

    ms sz : sister, mlm td ada yg dh jahit la sebelah lg..ada yg dh tmbh..ni gmbr kelmarin sebenarnye..nk buat entry semlm tak sempat..hehe

    ckp en ishak, npe tnye..nak masuk meminang ke??

  1. lionteen said...:

    rjinnye....
    jgn jd mcm lionteen..pemalas..
    hehe

  1. TeD said...:

    i kagum dengan u tau...
    cepat2 sembuh...
    nanti siap sebelah je... ehhehe..

  1. chenta said...:

    lionteen : ala..saje isi masa lapang..heheh

    ted : kagum dgn i??kenapa plak??