Followers

It's Love At First Kiss!

Wednesday, July 21, 2010
Eh, bukan.bukan.bukan! Salah ok. Yang sebenarnya It's Love At First Bite. It's belong to GCB. Means Grilled Chicken Burger. A new burger from Mc Donald!Yeay!! Tapi kan, for me, double cheese burger tetap dihati!Marbeles!Whoot..whooot...

Itula dinner i malam ni termasuk aiskrim baskin robbins sempena hari rabu a.k.a pink's day! Beli double scoop dengan harga 1 scoop jika anda menunjukkan barang anda yang berwarna pink! Menarik bukan? Promo ni dah lama dan mungkin ramai yang tau. So tak sia-sia la i sebagai peminat PINK. Fuh~~ Tak payah susah-susah. Tunjuk wallet pink i je dah cukup untuk promo tersebut. Heheheheh. HEBAT!


Meh layan gambar



Dah habis. Hehhehe



5 maklumbalas:

  1. princeduyong said...:

    waaaa..baskin robbin tu mahal sgt...tapi sedap...

    KOPIAH BURUK

  1. chenta said...:

    ye..mahal tp sedap..sementara ada promo, boleh la mkn..heheh

  1. Queen said...:

    pernah sekali je makan eskrem baskin robin..kawan belanja..mahal kot..huhuhu

  1. terigat masa i kecik2 dolu gi beli lar askem baskin robbin ni xslap kat RnR tpi dah lupe kat mner... pastu sekalik bila nak bayau..berpinar mata!!! sib baik duitnyer cukup... hahahaha

  1. chenta said...:

    queen : ye..sya mkn pun bila promo..mcm semlm..hehehe..

    cik jim : 1st time i mkn aiskrim ni mase dgn ex boy i dulu. dia yg ajar i mkn benda2 mahal mcm ni..mase tu kat RnR gak..huuu...nyesal plak kwn dgn dia :P