Followers

I kena migrain ke?

Tuesday, July 13, 2010
Semalam petang, dah start rasa berat kepala. Rasa nak balik kerja cepat je. Tapi kena tunggu yunk. Semalam pergi kerja dia hantar, so kena tunggu dia ambil. Dia plak pergi settlekan roadtax n insuran kereta dia. Pastu g ambil borang kerja kat tempat lama dia. So take time la nak jemput i.

Lepas dia ambil, sampai rumah, i terus mandi. Dia tunggu i sebab lepas tu nak pergi rumah parents dia. Lepas mandi, i dah start sakit kepala. Baring jap. Dia tengok i macam tak larat, so dia kata i tinggal je la kat rumah. Biar dia pergi sorang. Tapi i degil nak ikut. Sepanjang perjalanan dari rumah i ke rumah parents dia, i tidur je dalam kereta. Sempat lagi i suruh dia pergi beli susu sebab i dah start sakit perut juga. Then sedar-sedar sampai rumah arwah atuk dia. Dia pergi ambil buah langsat kat sane dulu. I sambung tidur. Pastu sedar-sedar lagi, dia kejut, soh i bangun. Rupanya dah sampai rumah parents dia. Air susu pun dia dah belikan.

Masuk rumah, i sambung tidur. Kepala memang sakit sangat. Dia kesian tengok i, dia ambil minyak cap kapak dan start urut kepala i.Heavennya bila dia urut. I mula sedawa. Angin banyak dalam kepala n badan i. Lepas tu minum susu dan sambung tidur. Kul9malam, i bangun. Baru rasa lega. I tak tahu la i migrain ke apa. Tapi memang sakit betul kepala...

P/S: Thanks ye yunk untuk semalam. Hargai sangat-sangat.

6 maklumbalas:

  1. deatH_luVer said...:

    itu untungnye ada orang tersayunk di sisi...hehe..

    :)

  1. chenta said...:

    tp jarang dia ada kat sini..huuu

  1. Queen said...:

    owh..heaven.....angin kot...

  1. chenta said...:

    hehehe..itula..angin kot...

  1. ijat_asni said...:

    wuuu
    wuuu
    (bunyik angin)

  1. chenta said...:

    hehehe..mne ade bunyi angin mcm 2..