Followers

Bola malam tadi

Thursday, July 08, 2010
Ye, i tau i dah terlambat nak cerita. Tapi nak buat macamana, pagi tadi tersangat sibuk. Ni baru relaks. Pasukan pilihan i iaitu Sepanyol telah layak ke peringkat akhir. Ramai macam tak sangka lagi-lagi penyokong German. Tapi nak buat macamanakan, dah rezeki Sepanyol..

I memula risau juga. Lagi-lagi lepas tengok German lawan Argentina hari tu. German main dengan laju dan cantik. So memang risau kalau Sepanyol kalah. Kawan-kawan i pun ramai sokong German. Kecoh kat FB. Heeheheh..

Tapi permainan German malam tadi tidak seperti masa dia lawan dengan Argentina. Sebab tu Sepanyol boleh selamat. Kalau tak mungkin nasib Sepanyol sama macam Argentina. Hehehee

P/S: Ini pendapat i saja. Kalau ada tak terima, sorry la ye. Ikut pendapat masing-masing. Pape pun semua ni dunia je! ^_^

2 maklumbalas:

  1. diraja22 said...:

    pemain German dh terikut perangai sotong..

  1. chenta said...:

    tak pernah amk tau pun psl sotong tu..huhu