Followers

Abe??

Monday, July 19, 2010
I : Abe, ni jentera 2347 ni stim ke bukan stim?

Officer : Erm..jentera 2347??

I : Eh, ni Encik Z***** F**** ke?

Officer : Owh, bukan. Ni H***....

Ok, i dah salah call orang pagi tadi. DAMN!!

H*** tu bos kedua kat office ni. Terus mengelak dari tengok muka dia hari ni! Sempat lagi dia jengah i dari bilik dia. Bilik dia depan workstation i je. MALU SEPANJANG HARI!

P/S : Lain kali sebelum call, tengok ext betul-betul!

4 maklumbalas:

  1. nizamsani said...:

    nasib baik tanya pasal jentera (stim atau tidak), bukan orangnya.

  1. chenta said...:

    nizamsani : sy takkan tnye orgye mcm tu..gangguan seksual tu

    diraja22 : sy yg malu

  1. Kazaztan Team said...:

    salah call nie mmg memalukan..saya pernah tersalah anto sms..nak kasi pd hasben terbg pd bosss...haruuuu