Followers

Tinggalkan je..

Thursday, June 10, 2010
Gambar dari Google.


Tadi saje la search imej kat google. Jumpa gambar kat atas ni. Bila tengok, macam cara kucing untuk bawa anak dia. Kan??




Kucing bila nak pergi mana-mana pun, dia akan bawa anak dia juga. Bawa dengan cara macam tu. Tapi manusia tinggalkan anak merata-rata. Dalam tong sampah, dalam sungai, tepi masjid, tepi surau, tepi rumah orang, dalam toilet. Macam-macam tempat lagi la. Tinggalkan kat sini erti kata kasarnya buang!Buang anak!

Kenapa la ada manusia yang macam tu ye? I ni tak kawin lagi. Tapi i berdoa banyak-banyak pada Tuhan supaya hindarkan i dari perkara-perkara buruk macam tu.

P/S: Entry pendek je. Malas nak komen banyak isu ni. Cuma terpikir bila jumpa persamaan kat atas ni. Gambar Ihsan dari Google. Thanks!

8 maklumbalas:

  1. helena's said...:

    org kalau tak sedar diri memang macam tu!bengang betul sedih tau!

  1. chenta said...:

    itula...ade je orang yang sanggup buat macam tu kan..

  1. Hazman said...:

    betul tue... memang haiwan nie amat sayang dengan anak2 diorang...

  1. chenta said...:

    kenapa manusia tak macam tu ye sdngkan manusia ni diberikan akal fikiran..tak macam haiwan..

  1. eazlye said...:

    nak sedap jek....
    sedap berdua..klimaks berdua...
    biler dah ader hasil, yg sorg lagik tuh tah mane ilang..

    yang tanggung saket pompuan tuh...

    last2 beby di buang kat segala tempat...

  1. chenta said...:

    betul u..i mmg bengang bab ni tau...kalau tak buang, cekik budak tu smpai mati..rasa nak hantuk je kepala org2 mcm tu kat dinding...

  1. eazlye said...:

    inilah kelemahan susu formula zaman skg..
    remaja jd makin kuang ajar n x reti nk berpikir..

  1. chenta said...:

    skrg kan wanita berkerjaya..mana sempat nak susukan anak..abis pantang, terus bg anak susu yg kat supermarket tu..terus la jd super power!hehehehe