Followers

Saya ke Pantai!Yeayy!

Monday, June 21, 2010


Dah macam tulis status kat FB je. Hahahahahah..

Ok!Entry sebelum ni saya ada tulis saya nak ke pantai. Tapi kat situ saya tulis saya nak ke PD. Sila klik SINI untuk entry tersebut. Tapi Sabtu lepas saya telah dapat ke pantai even bukan PD!Yeaayy!

Dapat mandi main air (tak mandi laut sebab tak bawa baju :P), dapat tengok sunset, dapat makan cendol tepi pantai, dapat lompat-lompat kat pantai. Hahahahaha!

Saya ke sana bersama housemate saya Si Nurse Kendu. Sila rujuk gambar-gambar di bawah


Sya VS Sery


I yang tulis so muka i la kena ada..Hehehe


Mata sery sebelah, mata i sebelah. Hahaha. Candid je pun!


Ye!Cara melompat yang entah pape.Hahha. Dah banyak kali try k!


Macam dia je buat gamaknya.Huhuhu


Bukan Titanic pun. Berangan je!






6 maklumbalas:

  1. fazRul said...:

    elOw..

    cam besh jer guling2 dekat pntai..dah lm tak spent masa camni..windu...huhu

  1. Queen said...:

    sukanya dia...dpaat berjimba di tepian pantai..

  1. chenta said...:

    queen : harusla suka..tenang je rasa..ehehheeh..rugi plak tak bawa baju

    fazrul : memang best pun!so, pergi la pantai berdekatan ye ^_6

  1. lme xg pantai...
    bestnye....
    hahhhahahaa

  1. TeD said...:

    oooo...ini lah rupenye berjimba ^_^

  1. chenta said...:

    senandung semalam : jum la ikut g pantai lain kali..hehehe

    ted : yelah..berjimba-jimba la.heheh