Followers

Pening owh pening

Tuesday, June 15, 2010
Macamana nak pahamkan orang yang tak paham bahasa? Dah cakap banyak kali, masih buat juga. Dah marah, pun buat juga. Cakap lembut-lembut, lagila tak paham. Penatnya nak atasi orang yang macam ni. Sakit hati pun ye juga...Macamana ye nak buat???

7 maklumbalas:

  1. dah klau wat semue bnde nk tgur dye tp xbrksan jgak,nk wat cmne lg... mcm dlm islam klau da mcm ni selemah lemah iman la... malalui hati je...

  1. Anonymous said...:

    org mcm ni memang susah nak di ajar.. cara lembut lagilah tak jalankan.. susah2 u cakap je.. u nak buat report polis if dia tak paham-paham juga..

  1. chenta said...:

    senandung : ye...melalui hati..cara terakhir...

    k-girlz : erm..takde la smpai nk bt report family...

  1. Queen said...:

    sabar jela..ahahhahaha..dan doakan segalanya berlalu dg pantas