Followers

Pening owh pening

Tuesday, June 15, 2010
Macamana nak pahamkan orang yang tak paham bahasa? Dah cakap banyak kali, masih buat juga. Dah marah, pun buat juga. Cakap lembut-lembut, lagila tak paham. Penatnya nak atasi orang yang macam ni. Sakit hati pun ye juga...Macamana ye nak buat???

7 maklumbalas:

  1. dah klau wat semue bnde nk tgur dye tp xbrksan jgak,nk wat cmne lg... mcm dlm islam klau da mcm ni selemah lemah iman la... malalui hati je...

  1. k-girlz said...:

    org mcm ni memang susah nak di ajar.. cara lembut lagilah tak jalankan.. susah2 u cakap je.. u nak buat report polis if dia tak paham-paham juga..

  1. chenta said...:

    senandung : ye...melalui hati..cara terakhir...

    k-girlz : erm..takde la smpai nk bt report family...

  1. Queen said...:

    sabar jela..ahahhahaha..dan doakan segalanya berlalu dg pantas