Followers

Kecewa + Hancur Hati...

Wednesday, June 09, 2010
Serius. Macam hancur lumat je hati aku sekarang ni. Hancur sehancurnya. Mengalir airmata ni tadi. Sedih tahap gila kot!

Macam-macam dah aku pikir. Nak pergi tengok wayang. Nak ajak makan sebab esok nak pose (aku jarang makan malam kecuali lapar gila or nak pose esoknya). Nak jalan-jalan tenangkan pikiran yang stress dengan kerja tadi.. Tapi..semua tu hancur musnah...Tinggal perancangan je. Tinggal angan-angan mat jenin aku je..

Bukan main bersemangat aku balik awal. Tunggu lebih dari dua jam.. Akhirnya kesedihan yang aku dapat. Kenapa ek?? Kenapa aku dikatakan tidak memahami???

Hari ni memang mood tak baik. Dari pagi sampai ke malam. Ada hikmah ke disebalik semua ni???

8 maklumbalas:

  1. farysa said...:

    tak semua yang kita rancang akan jadi
    disebalik kesedihan akan muncul sinar kegembiraan
    sabar jela ok
    =))

  1. chenta said...:

    i try..thanks farysa...

  1. nyabo la nak..
    kompom ada hikmah tu..

  1. ade hkmahnye..dun worry...

  1. ezfezrid said...:

    sbr yep...kalo i pon mmg ngamuk...even dpt cium peluk bagai pon xleh terubat nyer....

    bg bunge kat i..??lagik r x jln..
    tetap nk majuk gak...

  1. chenta said...:

    arawani : terima kasih

    senandung semalam : ye..dah tau hikmahnye ape ^_^

    ezfezrid : tp kalau org yg kite syg, dtg blk pujuk kite, say sorry byk kali, takkan xnk maafkan pulakkan?? ^_^

  1. eazlye said...:

    lambat sikit r..makan mase gak..

  1. chenta said...:

    hehehehe...i kesian kot tgk dia..dtg jauh2..pujuk i